Kahve tutkunlarının favorilerinden Tchibo Gold Selection, yenilenen paket tasarımı, değişmeyen lezzeti ve seriye eklenen çekirdek kahve seçeneğiyle dikkat çekiyor. Tchibo Gold Selection Ailesi “Güne Altın Bir Dokunuş Kat” mottosuyla gün içindeki değerli anların önemini hatırlatıyor. Sabahın ilk ışıklarında, keyifli bir yolculukta, dostlarla yapılan sohbetlerde hafızamızda kalan hoş anlara derin ve aromatik bir lezzet katan Tchibo Gold Selection günün kısa mola anlarını altın bir lezzete dönüştürüyor. 75 yılı aşan kahve uzmanlığını yansıtan marka, zengin tadı ve yoğun aromasıyla öne çıkan ürün ailesini genişleterek gün içinde kahvenin eşlik ettiği anlara “altın” bir dokunuş katıyor.
Yenilenen paket, zamansız lezzet
Türkiye’de filtre kahve segmentinde en çok tercih edilen Tchibo Gold Selection Filtre Kahve*, artık üç farklı çeşidiyle (filtre, çözünebilir ve çekirdek kahve) kahveseverlerin damak zevkine hitap ediyor. Tchibo Gold Selection Çekirdek Kahve, zengin tadı ve yoğun aromasını, dünyanın en verimli bölgelerinden özenle seçilen kahve çekirdeklerinin ustalıkla kavrulmasından alıyor.
Gold Selection ürün ailesinin tamamını kapsayan yeni paket tasarımında koleksiyonun ikonik altın rengi korundu. Yeni paket tasarımı, ürünün raftaki tanınırlığını sürdürürken, güne getirdiği altın dokunuşu ve Tchibo'nun 75 yılı aşan kahve tutkusunu sergiliyor.
Yenilenen Tchibo Gold Selection ailesi hakkında konuşan Tchibo Türkiye Pazarlama ve Ürün Direktörü İlknur Aksoy Şen “Kahve tutkusu ile geçen 75. yılımızı kutlarken kahve uzmanlığımızın en önemli ürünlerinden olan Tchibo Gold Selection ailemizi hem yenilenmiş tasarımıyla hem de ürün gamımıza kattığımız çekirdek kahve çeşidiyle daha da güçlendirdik.
Tchibo Gold Selection, filtre kahve segmentinde Türkiye’nin en çok tercih edilen* kahvesi. Genişleyen ürün ailesi ile kahveseverlerin favorisi olacağı kesin.” dedi.
Hazırladıkları kampanya ile günün keyif anlarını sahiplendiklerini belirten Aksoy Şen: “Biz biliyoruz ki hayatın keyfi, kahvenin eşlik ettiği molalarda gizli. Sabah güne başlarken kendinize ayırdığınız o 5 dakika, işten eve geldiğinizde yaşadığınız dinlenme anı, arkadaşlarınızla paylaştığınız keyifli bir sohbet, ya da ailenizle geçirdiğiniz kısa ama kıymetli o anlar... Biz de bu mola anlarına Tchibo Gold Selection’ın değişmeyen lezzeti ile altın bir dokunuş katmak istiyoruz. Tüm kahveseverleri Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katmaya davet ediyoruz” dedi.
*Tchibo Gold Selection Filtre Kahve Türkiye’nin en çok satan filtre kahvesidir. Filtre Kahvede Türkiye’nin Bir Numaralı Tercihi ibaresi, NielsenIQ Perakende Endeksi Hizmetleri çerçevesinde Tchibo Türkiye tarafından belirlenmiş olan ‘Toplam Kahve’ kategorisinin hacim (kg) bazında %4,5’ini oluşturan ‘Filtre Kahve’ segmentinde yer alan ürünlerin Toplam Türkiye’de, Nisan 2024 ile Mart 2025 arasındaki 12 aylık sürede toplam satış hacmi (kg) esasına dayanmaktadır. (Copyright © 2024, The NielsenIQ Company)
Tchibo Hakkında
Benzersiz bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede yaklaşık 900 mağaza ve internet mağazaları ile yalnızca Almanya’da ise yaklaşık 16.000 satış noktasında müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu çok kanallı dağıtım sistemini, kahve, Cafissimo ile Qbo kapsüllü kahve makineleri başta olmak üzere kahve makineleri ve ekipmanları ile her hafta değişen gıda dışı ürünlerlerini sunmak üzere kullanmaktadır. 1949 yılında Hamburg’da kurulan bir aile şirketi olan, 2024 yılında dünya genelindeki 10.452 çalışanıyla 3,36 milyar kazanç sağlayan Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Almanya ve Macaristan'da kavrulmuş kahve pazarının lideri ve Avrupa’nın önde gelen e-ticaret şirketlerinden birisidir.